Suka x dengar muzik...???Aku sukeeee...aku ada selection sendiri ikut kesesuaian mood aku...

Kalau tengah 'dalam hati ada taman':

Semua lagu- lagu Micheal Learns To Rock, lagu -lagu omputih 80an cam Ocean Deep-Cliff Richard,Can't Fight This Feeling- Reo Speed Wagon

Nape? : Lagu berbunga-bunga..sesuai laaaa bila dalam hati ada taman..;P


Kalau tengah excited nak gi holiday :

Beautiful Day-U2, Fly Away-Aerosmith,I'm Yours - Jason Mraz, Island in The Sun-Weezer

Nape? : x percayeee??try dengar lagu-lagu ni & bayangkan awan membiru, laut,ombak, pulau..


Kalau susah nak tido :

Beethoven - Violin Romance, Chopin - Nocturne for Violin, Bruch - Violin Concerto No.1 in G minor, Mozart-Violin Concerto

Nape? : Huuiiiii...bunyi violin dari classical music ni sungguh mengasyikkan...terus rasa relax & nak terlelap..


Kalau tengah Emo,Kusut, Serabut + Jiwa Kacau :

Ermm..kat sini aku ada pelik cikit..aku suka layan lagu-lagu dari 2 band ni..& hanya lagu-lagu dari 2 album diorang..

Metallica - Black Album
Korn - Issue

Nape? : Despite harsh & four letter words dalam lagu-lagu Korn (the songs sounds psychopath enough ), aku suka music arrangement dlm kebanyakkan lagu dlm album Issue..Both album pun loath anger,depression..ermm..kalau dengar aku imagine cam aku lepaskan marah + x puas hati aku sekali laa..pas dengar, aku rasa lega cikit..Kalau aku dengar kat opis kenelaa pakai earphone, sakgi orang kata aku naik antu lakk..

Music is something universal..Halwa telinga...Pendekatan psikologi untuk keseimbangan minda..So, just enjoy..;)