N3 kali ni akan kedengaran seperti ada seseorang yang tengah syok sendiri @ over xcited ngan hobinya…x kisahlah…manusia masing-masing ada hobi tersendiri, selagi x mendatangkan masalah pada orang kat sekeliling buatlah apa pun yang mengembirakan diri masing-masing…betul tak..??!!

Ok…jap lagi kalau aku dah naik sheikh cite pasal hobi aku ni, pembaca2 sekelian diam-diam je la ey…nak buat2 x nampak / x dengar pun x pe…

Sebelum ni pernah dibicarakan dalam N3 yg lepas ( rujuk N3 – Reason for My Puffy Eyes ), cuma kali ni nak elaborate lebih sikit memandangkan kepelbagaian evolusi yang telah tercetus dari kegilaan fanatik terhadap sebuah game maya – Yo Ville….

Bila menceburkan diri : 14 Februari 2010

Kenapa suka main game ni : pernah bercita-cita nak jadi Interior Designer, tapi x kesampaian…

Hasil ‘kerja keras’ selama dekat setahun dipersembahkan bilik-bilik yang telah berjaya ku hias dengan jayanyeeee…:

Sebelum & selepas….. terimalah…!!

HALL : SEBELUM




HALL : SELEPAS



KITCHEN : SEBELUM



KITCHEN : SELEPAS



BEDROOM : SEBELUM



BEDROOM : SELEPAS




BATHROOM 1 : SEBELUM




BATHROOM 1 : SELEPAS


HALLWAY : SEBELUM


HALLWAY : SELEPAS



MASTER BEDROOM , khemah tu nak park kat balkoni nanti, saje tumpang kat dlm bilik ni dulu..



BATHROOM 2 : SEBELUM


BATHROOM 2: SELEPAS.....


Amacam..?????!! ada bakat tak...???? ;D

Bila dah masuk alam maya Yoville, aku rase happy…dari game ni aku dapat ramai kenalan dari serata dunia…jadi jiran dalam dunia maya…disamping mengasah communication skill, belajar bahasa asing & memahami kepelbagaian bangsa serata dunia…kat sini lah aku hidup dalam dunia ke-2 aku….

Seperti biasa, benda2 mcm ni sentiasa datang dengan pro & kontranya…apa yg penting, bagaimana ia dimanipulasikan…positif agendanya, faedah la yg menjelma, negative nawaitunya, bala la yg menimpa….;P